
Näin pilvet kuolevat -vaikuttavuuskampanja
Lisäsimme tietoisuutta Näin pilvet kuolevat -dokumentista visuaalisesti näyttävän ja keskustelua herättävän sisällöntuotannon ja vaikuttajayhteistyön keinoin. Vaikuttavuuskampanjan pääkanavat olivat RAREn TikTok– ja Instagram-tilit

RARE X YLE
Ylen Toinen kanava – Youtube-kanavalle tuotettu minisarja käsittelee nuorten kauneusihanteita ja kosmetiikka-alaa. Sarjassa Summerista tuttu Milla Solaranta lähestyy aihetta oman

Digituki kuuluu nuorille
Tuotimme Digi- ja väestövirastolle vaikuttavuuskampanjan, joka lisäsi tietoisuutta Digituesta nuoressa yleisössä. Kampanja koostui RAREn tuottamista, informatiivisista journalistisista videoista sekä samaistuttavista

Valtionneuvoston kanslia
Vuonna 2020 tuotimme lyhytdokumentin Valtionneuvoston kansialle, jossa Nuorten Agenda 2030 -ryhmän vaikuttajat kertovat ajatuksiaan unelmiensa tulevaisuudesta. Video näytettiin osana tapahtumaa

Kenen tietoo? – Opas moninaisempaan ja inklusiivisempaan journalismiin
Medialla on valtaa, ja vallan rinnalla kulkee myös vastuu. Lähdimme tutkimaan suomalaisen median moninaisuutta ja inklusiivisuutta Media-alan tutkimussäätiön tukemana. Haastattelimme

What the Fortum?!
Kesällä 2020 haastoimme valtionyhtiö Fortumin räppibattleen yhdessä Palefacen, Adikia, J Kvalian ja FAIAn kanssa. Julkaisimme RAREn Instagram- ja TikTok-tileillä minuutin

Hämeenlinnan kaupunki
Syksyllä 2019 tuotimme minidokumenttisarjan lasten ja nuorten oikeuksista Hämeenlinnan kaupungin mahdollistamaan ÄÄNI19-tapahtumaan. Toimme lasten ja nuorten äänen tapahtumaan osallistuvien päättjien