
RARE tuotti kesän 2022 aikana Sitralle sisältöyhteistyökokonaisuuden heikoista signaaleista. Kampanjan tarkoituksena oli lisätä nuorten muutoksentekijöiden tietoisuutta heikoista signaaleista ja avata keskustelua aiheesta visuaalisesti näyttävän ja keskustelua herättävän sisällöntuotannon keinoin.
Lopputuotteena syntyi kaksi videota Instagramiin ja Tiktokiin sekä Instagram Story -artikkeli, jotka olivat kohdennettu erityisesti Y- ja Z-sukupolville.
Ensimmäisessä videossa avattiin sitä, mitä ovat heikot signaalit. Videon tavoitteena oli lisätä yleisön tietoisuutta termistä ja ymmärrystä aihealueesta:
Toisessa videossa RARE kysyi nuorilta muutoksentekijöiltä – Arttu Soilumolta, Piki Rantaselta & Mohamed Yousifilta – heidän havaitsemiaan heikkoja signaaleja:
Instagram Story -artikkelissa RARE avasi keskustelua heikoista signaaleista seuraajakuntansa kanssa äänestysten ja avointen kysymysten keinoin:

https://www.instagram.com/stories/highlights/17970501811648045/
Kampanjan sisällöt saavuttivat yhteensä 199 180 näyttökertaa Instagramissa ja Tiktokissa.